FANDOM

Bir gün, Cyborg, modern teknolojinin iyiliğini Titanlara gösteriyordu. Tam o sırada bir barbar kabilesiyle bir canavar sürüsü arasındaki bir savaşın tam ortasında, beklenmedik bir şekilde 5000 yıl geçmişe gitmişti. İlk başta geçmişe müdahale etme konusunda isteksiz olan Cyborg, bir savaşçının bir yaratık tarafından tehlikede olduğunu ve canavarı kendisinin ortadan kaldırdığını görünce fikrini çabucak değiştirdi. Barbarlar onu aralarında karşıladılar ve kurtardığı savaşçı bir kadındı: barbarların lideri, kendisini halkının şampiyonu olarak ilan eden Sarasim adına. Başlangıçta, Cyborg, gerekenden daha fazla zaman harcamak istemiyordu, ama yavaş yavaş hem köylülere hem de Sarasim'e dikkat etmeye başlamıştı ve Sarasim de ona aşık olmuştu. Ancak her ikisi de, canavar saldırılarının, Sarasim'in hem Sarasim'i hem de kendisinin şampiyonluğunu ve savaşçıyı tercih etmesini isteyen savaşçılarından Krall tarafından ustalaştığını bilmiyordu. Cyborg'un her şeye rağmen nasıl bir engel oluşturduğunu gören Krall, Cyborg'u tekrar eve götürecek olan cadıya götürerek daha doğrudan bir yaklaşım denedi. Ama nitekim, Cyborg Krall'ın gerçek niyetini fark etmişti ve onunla savaştı. Daha fazla güç isteyen Krall, cadının yaratıklarının bir canavar versiyonuna dönüştürüldü. Cyborg'u kolaylıkla mağlup edip onu yakındaki nehre fırlattı, Cyborg, Sarasim ve halkı tarafından kurtarıldı ve artık tamamen kalmaya kararlıydı, Krall'ın yaklaşmakta olan saldırısına hazırlanmalarına yardımcı oldu. Krall Sarasim'i seçti ve onunla savaştı, kolayca alt etmişti, Çaresizlik içinde Cyborg, Krall'ı sonik bir patlama ile sonlandırmak için son güç enerjisini kullanmaya karar vermişti, ancak ateş etmeden önce Raven'ın büyüsüyle günümüze geri dönmüştü. Raven, Sarasim'in Krall'a karşı galibiyetini ve savaşı kazandığını içeren bir kitap bulmuştu.