FANDOM

Daha çok Gerçek Usta olarak bilinen Chu-hui, Robin'in müttefiki ve danışmanıdır.

Karakter tarihçesi Edit

Robin ilk kötü niyetli dövüş sanatçısı Katarou ile bir araya gelip dövüştüğünde, Efsanevi Gerçek Usta tarafından eğitildiğini ima etti. Robin'in toplayabileceği az bilgiden, Gerçek Usta Asya'da yaşıyordu ve sadece öğrencilerin en ciddisine eğitim veriyordu. Robin, Gerçek Ustayı bulmak için evden ayrıldı. Dağın eteklerinde bulunan köyde Robin, Chu-hui adlı yaşlı bir kadınla karşılaştı ve onu dağa kadar takip etti, Robin'in anlamadığı sabırsızlığı için onu azarladığında ona küçük ipuçları veriyordu. Birçok tehlikeli testten sonra, Robin, Katarou tarafından ablukaya alınmak üzere dağın tepesine geldi. Aslında, Katarou henüz Gerçek Usta ile eğitim görmemişti, ama şimdi Robin tüm zorlu testleri geçmişti ve o hiç bir şey yapmadan kolaya konacaktı ve Gerçek Usta ile eğitim görecekti. Şimdi Katarou onun aldatıcı ödülünü almaya çalıştı. Ama Robin onu ögrendiği bilgilerle mağlup etti çünkü eğitim zaten testen geçiyordu. Katarou, Chu-hui'nun gardiyanları tarafından defedildi.